SanaSlank voorwaarden 2021
Als SanaSlank verkoop- en begeleidingspunt gaat u werken volgens de methode van SanaHealthProducts. Wij staan voor kwaliteit, goede service en betrouwbaarheid en verwachten van onze verkoop- en begeleidingspunten hetzelfde. Daarom is het van belang dat u de onderstaande voorwaarden goed doorleest.
1.0 Voldoende Kennis
1.1 Voordat met SanaSlank gestart wordt, krijgen de medewerk(st)ers van uw SanaSlank verkoop- en begeleidingspunt een basistraining. Deze training is verplicht. Zonder deze training te volgen kan men niet als SanaSlank verkoop- en begeleidingspunt starten. U ontvangt bij de training een uitgebreide trainingsmap.
1.2 SanaHealthProducts verzorgt naast de basistraining ook vijf verschillende dagtrainingen. Bij iedere training ontvangt men een deelcertificaat.
1.3 De vijf trainingen waar men zich voor in kan schrijven zijn: `Blok 1 en 2, de afvalfase’, `Blok 3 en 4, de opbouwfase’, `Verkoop en marketing’, `Vitaminen en mineralen’ en `Voeding en gezondheid’.
1.4 De medewerk(st)ers die SanaSlank klanten begeleiden dienen ten alle tijden over voldoende actuele kennis te beschikken om dit op een juiste wijze te kunnen uitvoeren. Mocht de accountmanager van SanaHealthProducts constateren dat de kennis van de SanaSlank methode in de praktijk onvoldoende aanwezig is, dan worden er passende maatregelen genomen. Het verkoop- en begeleidingspunt zal hiervan telefonisch, schriftelijk of per e-mail op de hoogte worden gesteld.
2.0 Praktijkruimte
2.1 SanaHealthproducts verwacht van ieder verkoop- en begeleidingspunt dat men een professionele praktijkruimte tot de beschikking heeft om de producten ten toon te stellen en klanten in te ontvangen.
2.2 In de ruimte die beschikbaar is moet de privacy van de klant gewaarborgd zijn.
2.3 Het verkoop- en begeleidingspunt beschikt over een weegschaal die minimaal aangeeft: gewicht, vetmassa of vetpercentage en de vochthuishouding.
3.0 Klachten
3.1 Klachten van consumenten worden door SanaSlank Nederland altijd serieus genomen.
3.2 Indien een klant een klacht heeft over een verkoop- en begeleidingspunt van SanaSlank, wordt dit verkoop- en begeleidingspunt telefonisch, schriftelijk of per e-mail op de hoogte gesteld van de inhoud van deze klacht.
3.3 Bij ernstige of herhaaldelijke klachten neemt SanaHealthProducts passende maatregelen. Het verkoop- en begeleidingspunt zal hiervantelefonisch of schriftelijk op de hoogte worden gesteld.
4.0 Regiobescherming
4.1 SanaHealthProducts biedt geen regiobescherming.
5.0 Assortiment en verkoopprijzen
5.1 SanaHealthProducts behoudt zich het recht het assortiment te wijzigen, producten te laten uitlopen of nieuwe producten op te nemen. SanaHealthProducts zal bij wijzigingen de verkoop- en begeleidingspunten op de hoogte stellen middels de nieuwsbrief of een aparte e-mail. 5.2 SanaSlank Nederland hanteert minimum verkoopprijzen. Geen van de producten uit het assortiment mogen verkocht worden onder de minimum verkoopprijs. Indien producten onder de minimum verkoopprijs worden aangeboden behoudt SanaSlank Nederland zich het recht levering op te schorten of zelfs geheel stop te zetten.
5.3 SanaHealthProducts voert iedere maand een aantal aanbiedingen. Deze aanbiedingen kunnen worden overgenomen door de verkoop- en begeleidingspunten. Andere aanbiedingen zijn niet toegestaan*. Indien andere aanbiedingen worden gevoerd behoudt SanaHealthProducts zich het recht passende maatregelen te nemen. Het verkoop- en begeleidingspunt zal hiervan telefonisch, schriftelijk of per e-mail op de hoogte worden gesteld.
* Op bovenstaande zijn twee uitzonderingen mogelijk:
1– Het voeren van extra aanbiedingen is toegestaan wanneer de houdbaarheidsdatum van het betreffende product binnen 6 weken verstrijkt. Deze extra aanbiedingen mogen alleen worden verkocht in de fysieke winkel van het verkoop- en begeleidingspunt, met vermelding van de houdbaarheidsdatum. Het is niet toegestaan om online, via de eigen website of webshop, aandacht te geven aan deze aanbiedingen of deze aanbiedingen anderszins online te promoten.
2- Dit betreft het voeren van extra aanbiedingen zonder naderende houdbaarheidsdatum. Dit is enkel toegestaan in de fysieke winkel mits dit geldt voor een korte periode (maximaal 1 maand) en er geen reclame voor wordt gemaakt dan wel in print dan wel online. Het is niet toegestaan om op enige andere wijze online aandacht te geven aan deze aanbiedingen of deze aanbiedingen online te verkopen.
Dit om oneerlijke concurrentie te voorkomen.
5.4 SanaHealthProducts biedt naast aanbiedingen extra kortingen aan op de producten in de vorm van bulk- en bundelverkoop.
5.5 Bundelkorting
Bij afname van 5 t/m 9 doosjes van hetzelfde product ontvangt u 5% korting.
Bij afname van 10 t/m 14 doosjes van hetzelfde product ontvangt u 7% korting.
Bij afname van15 t/m 19 doosjes van hetzelfde product ontvangt u 10% korting.
Bij afname van 20 t/m 24 doosjes van hetzelfde product ontvangt u 15% korting.
Bij afname van meer dan 25 doosjes van hetzelfde product ontvangt u 20% korting.
De bundelkorting geldt voor alle producten van SanaHealthProducts met uitzondering van: Voordeelpotten, XXL verpakkingen, weekpakketten, supplementen, producten die in de aanbieding zijn, de gehele lijn van SanaVitamins, NewinShape box en de SuperSlankBOX.
5.6 Bulkverkoop
Een aantal producten wordt in bulk verkocht (losse producten zonder doosje en informatiekaartje). Wanneer u producten in bulk wilt inkopen kunt u contact opnemen met uw accountmanager.
5.7 SanaHealthProducts behoudt zich het recht in- en verkoopprijzen te wijzigen.
5.8 SanaHealthProducts streeft ernaar om veranderingen zo snel mogelijk te melden bij haar verkoop- en begeleidingspunten, maar behoudt zich het recht om dit achteraf te doen.
6.0 Bestellen en retourneren
6.1 Producten dienen besteld te worden door via de button “inloggen” op de website www.sanaslank.nl, de zakelijke accountgegevens in te voeren. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt men altijd een bevestiging per e-mail*.
*Als het niet ontvangen of lezen van een, door SanaHealthProducts verstuurde, mailing kunnen geen rechten ontleend worden.
6.2 Het is niet mogelijk om telefonisch of per e-mail bestellingen te plaatsen.
6.3 Indien een bestelling is geplaatst is het niet mogelijk daar nog producten aan toe te voegen. Er zal dan een nieuwe bestelling moeten worden geplaatst. De bijbehorende verzendkosten zullen in rekening worden gebracht
6.4 Als verkoop en begeleidingpunt is men zelf verantwoordelijk voor de voorraad SanaSlank producten. SanaHealthProducts neemt derhalve geen producten retour, ook niet wanneer de houdbaarheidsdatum is verlopen of dreigt te verlopen. Uitzondering hierop is wanneer een ontvangen bestelling foutief geleverde producten, producten die beschadigd zijn of producten waarvan de houdbaarheidsdatum verlopen is bevat. In dit geval kunnen de producten retour gezonden worden, mits binnen 2 dagen na ontvangst de bestelling schriftelijk is gemeld bij de binnendienst van SanaHealthProducts en voor de retourzending toestemming is verkregen van een medewerk(st)er van de binnendienst of eigen accountmanager.
6.5 Retour zenden van producten geschiedt voor eigen rekening, tenzij anders en schriftelijk overeengekomen
6.6 In enkele gevallen kan gebruik gemaakt worden van het antwoordnummer, hiervoor is toestemming nodig van een medewerk(st)er van de binnendienst of de eigen accountmanager. Onterecht gebruik maken van het antwoordnummer zal doorberekend worden.
6.7 Terugzenden van producten zonder toestemming van een binnendienstmedewerk(st)er of de eigen accountmanager wordt niet geaccepteerd en niet vergoed
6.8 Wanneer een verkoop- en begeleidingspunt wenst te stoppen met de verkoop van SanaSlank producten worden er geen producten retour genomen. Ook indien SaanHealthProducts de overeenkomst opzegt worden geen producten retour genomen. 7.0 Levering en verzendkosten
7.1 SanaHealthProducts brengt de volgende verzendkosten in rekening:
Orderwaarde* < € 150,- € 7,50 verzendkosten
Orderwaarde* > € 150,- gratis verzending
Voor België
Orderwaarde* < € 500,- € 9,- verzendkosten
Orderwaarde* > € 500,- gratis verzending
* Bedragen zonder BTW
7.2 SanaHealthProducts levert de producten binnen 5 werkdagen via PostNL. De levering is te volgen via het Track & Trace systeem van PostNL.
7.3 Klachten omtrent de levering en/of de producten kunnen binnen 2 dagen na levering per mail (bestel@sanahealthproducts.nl) of telefonisch (0229-304200) gemeld worden bij SanaHealthProducts.
8.0 Betaling
8.1 Betaling geschiedt per automatische incasso
8.2 De factuur van de bestelde SanaSlank producten wordt na veertien dagen via automatische incasso van de opgegeven bank/giro rekening afgeschreven.
8.3 Er dient altijd gezorgd te worden voor voldoende saldo op de opgegeven bank/giro rekening.
8.4 Bij regelmatig storneren van automatische incasso of niet tijdig betalen van facturen behoudt SanaHealthProducts zich het recht levering op te schorten of zelfs geheel stop te zetten.
9.0 Webshop
9.1 SanaHealthProducts stelt een partnerlogo ter beschikking dat gebruikt dient te worden op de pagina’s van de website en ,indien van toepassing, op de pagina’s van de webshop.
9.2 Het partnerlogo dient duidelijk zichtbaar geplaatst te zijn. Wanneer SanaHealthProducts constateert dat dit niet zo is dient dit onmiddellijk aangepast te worden.
9.3 Het verkoop- en begeleidingspunt kan de klant een toegangscode geven om SanaSlank producten te bestellen via de SanaSlank webshop. Het verkoop- en begeleidingspunt ontvangt 20% van de desbetreffende bestelling min de verzendkosten. Deze provisies worden ieder kwartaal uitgekeerd.
9.4 Het is toegestaan om in een eigen webshop de SanaSlank producten te verkopen.
9.5 Dit is alleen toegestaan als het eigen bedrijf een verkoop- en begeleidingspunt is van SanaSlank en een eigen praktijkruimte heeft waar een dieetcoach persoonlijke begeleiding geeft bij het volgen van het SanaSlank eiwitdieet en daar tevens de SanaSlank producten verkoopt. Uitzonderingen worden alleen toegestaan na schriftelijke toestemming van SanaHealthProducts.
9.6 Het bedrijf dient voor de webshop een eigen bedrijfsnaam te voeren, welke niet de handelsnaam SanaSlank, geen afgeleide hiervan en geen misspelling bevat. Dit om verwarring en misleiding te voorkomen.
9.7 De webshop en de URL hiervan moet de naam van het verkoop- en begeleidingspunt bevatten. In geen geval mag de handelsnaam SanaSlank in de URL voorkomen. Dit geldt ook voor de afleidingen van de handelsnaam, misspellingen of namen die verwarring kunnen scheppen omtrent de handelsnaam SanaSlank.
9.8 Indien een andere naam, dan de bedrijfsnaam is gewenst, dient overleg plaats te vinden met een medewerk(st)er van SanaHealthProducts.
9.9 SanaHealthProducts heeft het recht om eer reeds bestaande URL met daarin opgenomen de handelsnaam SanaSlank alsnog te weigeren
9.10 De website en of webshop mag in geen geval dezelfde uitstraling hebben als die van de officiële SanaSlank website of SanaSlank webshop bevatten, dit om verwarring en misleiding te voorkomen. Dit geldt voor alle pagina’s.
9.11 Bestaande webshops die niet voldoen aan de nieuwe voorwaarden dienen binnen 14 dagen na het toezenden van de nieuwe voorwaarden de webshop, naam en of URL aan te passen.
9.12 Op alle pagina’s van de eigen webshop voor online verkoop van SanaSlank producten dient duidelijk zichtbaar bovenaan de pagina het eigen bedrijfslogo te staan. Dit is om verwarring en misleiding met de officiële SanaSlank website en webshop te voorkomen.
9.13 Om onze verkooppunten te beschermen en oneerlijke concurrentie te voorkomen is het niet toegestaan om kortingen te geven of prijzen te verlagen in welke vorm dan ook.
9.14 Bij een bestelling mogen gratis producten, in welke vorm dan ook , worden aangeboden. Het is niet toegestaan om dan wel in print dan wel online reclame te maken voor de acties. Het is niet toegestaan om op enige andere wijze online aandacht te geven aan deze acties. Dit om oneerlijke concurrentie te voorkomen.
9.15 SanaSlank Nederland stelt regelmatig een aantal aanbiedingen op die gevoerd mogen worden. Na de afgesproken periode dienen de producten weer tegen de normale verkoopprijs te worden verkocht. Het is niet toegestaan om extra aanbiedingen te voeren in de webshop.
9.16 Indien de regels worden overschreden behoudt SanaHealthProducts zich van het recht passende maatregelen te nemen. Het verkoop- en begeleidingspunt zal hiervan telefonisch, schriftelijk of per e-mail van op de hoogte worden gesteld.
9.17 SanaHealthProducts heeft het recht om producten die niet voldoende afgenomen of waarvan de houdbaarheidsdatum dreigt te verlopen met hoge kortingen te verkopen via de officiële SanaSlank webshop.
9.18 Het verkoop- en begeleidingspunt kan, naar eigen inzicht, de advies verkoopprijzen van voorgenoemde producten (onder 9.17) blijven hanteren of de verlaagde prijzen van SanaHealthProducts overnemen.
9.19 Indien het verkoop- en begeleidingspunt dit wenst, kunnen voorgenoemde producten (onder 9.17) tegen een speciale inkoopprijs worden ingekocht.
10.0 Adverteren op internet
10.1 Online adverteren in de zoekmachine van Google Adwords onder de handelsnaam SanaSlank is niet toegestaan. Dit geldt eveneens voor misspellingen, een afgeleide van de handelsnaam of enige andere naam die verwarrend of misleidend zou kunnen zij
10.2 Om SanaSlank producten en diensten aan te bieden, is met inachtneming van 10.1, adverteren in de zoekmachine van Google Adwords toegestaan onder de eigen bedrijfsnaam, eventueel aangevuld met het erklende partnerlogo van SanaSlank en/of aangevuld met de tekst SanaSlank verkoop-en begeleidingspunt.
10.3 SanaHealthProducts behoudt zich het recht om een bepaalde manier van adverteren niet toe te staan. In dat geval zal SanaHealthProducts het verkoop- en begeleidingspunt hiervan telefonisch, schriftelijk of per e-mail op de hoogte stellen. De advertentie dient dan meteen aangepast of verwijderd te worden.
10.4 in geval van twijfel of een beapaalde advertentietekst akkoord is, kan men altijd contact opnemen met een van de medewerk(st)ers van de binnendienst van SanaHealthProducts of de eigen accountmanager.
11.0 Acties
11.1 SanaHealthProducts heeft het recht om landelijke acties te houden en dit duidelijk zichtbaar op de offieciële SanaSlank website te zetten.
11.2 Aan deze landelijke acties kan het verkoop- en begeleidingspunt deelnemen. Dit is niet verplicht, maar wel gewenst.
11.3 SanaHealthProducts stelt het verkoop- en begeleidingspunt tijdig (indien mogelijk) op de hoogte van de actie.
11.4 Het verkoop- en begeleidingspunt mag geen andere (eigen) varianten van de door SanaHealthProducts gevoerde actie voeren.
11.5 SanaHealthProducts is niet verantwoordelijk voor te veel gegeven kortingen of cadeaus doordat een actie niet goed begrepen en/of gelezen is door het verkoop- en begeleidingspunt.
12.0 Nieuwsbrief
12.1 SanaHealthProducts stuurt regelmatig zakelijke nieuwsbrieven naar het verkoop- en begeleidingspunt.
13.0 Bonusregeling
13.1 Voor de 1% bonusregeling komt elk SanaSlank verkoop- en begeleidingspunt in aanmerking.
13.2 De 1% bonus is vrij te besteden aan marketingmateriaal van SanaSlank:folders, posters, plastic tassen, flyers, banners, advertenties ter promotie van SanaSlank, linnenprints, en ansichtkaarten. SanaSlank Nederland behoudt zich het recht om deze lijst met artikelen waaruit gekozen kan worden te wijzigen.
13.3 Drukwerk wordt alleen vergoed indien via SanaHealthProducts besteld.
13.4 Reclame activiteiten die u wilt financieren vanuit uw bonus dienen altijd ter goedkeuring te worden overhandigd aan SanahealthProducts.
13.5 Alleen reclame activiteiten die plaatsvinden binnen de periode dat de bonus geldig is komen voor financiering in aanmerking.
13.6 Vergoeding voor SanaSlank advertenties worden alleen dan uitgekeerd indiende aanvraag is voorzien van een kopie factuur en een kopie van de SanaSlank advertentie.
13.7 De bonusregeling wordt 2 keer per jaar toegepast, en wel over de periode: 1 januari t/m 30 juni1 juli t/m 31 december
13.8 In juli en januari zal de omzet, en uiteraard ook het bedrag dat men kan besteden over het betreffende half jaar, bekend worden gemaakt aan ieder SanaSlank verkoop- en begeleidingspunt.